תיאור המשרה:
חברת Online Travel, שיושבת בת"א קו רכבת, מכוונת ללקוחות המזרח. נסחרים בבורסה, מעל 440 עובדים ו- 50 סניפים ברחבי העולם.
ה- HQ יושב בבנגקוק.
עובדים היברידי – 3 ימים מהמשרדים.
הזדמנות לעבודה מגוונת ולגעת במגוון תחומים / ינתבו את התפקיד לכל אחד לפי רצונו והתאמתו- בין אם זה עבודת דטא טבלאי/ עבודת Deep Learning לתמונות/ עבודת NLP לניתוח המלצות ועוד.
לצוותים בארץ כמה פרויקטים עיקרים, ביניהם פרויקט Performance marketing – מיקוד וטירגוט ע"פ פרסונליזציה של הגולש: הצעת חופשות משפחיות/ביזנס/רווקים והתאמת חווית הגלישה; בנוסף אלגוריתמים שחוזים ברמת סבירות מסוימת מה הסיכוי שיבטלו את הטיסה, מה הרווח הצפוי מהחופשה וכדומה.
חלק מהפרוקייטים הם ניתוח בעזרת אלגוריתמים של Machine Learning , Deep Learning ו-AI תמונות של מלונות, בתים להשכרה, חדרים וכו', שיפור התמונה באופן אוטומטי וכדומה.
יש גם עבודה עם אלגוריתמים של NLP, ניתוח חוות דעת, המלצות, כתבות – מציאת תובנות בצורה אוטומטית. עובדים גם עם ImageNet, RTB, Anomaly Detection, SQL, A/B Testing, Gradient boosted Regression, SOTA . התנהלות באנגלית בעיקר.
רוצה להיות חלק? הגישו קורות חיים