תיאור המשרה:
החברה עוסקת בפיתוח מוצר לתמלול שיחות וניתוח שלהם עבור מוקדי לקוחות ברחבי העולם.
מדובר במוצר מורכב הנותן מענה למוקדי שירות עם אלפי נציגים ומאפשר לתמלל את השיחה למוקד ולהפיק ממנה תובנות. כל זאת באמצעות טכנולוגיות Speech, NLP , Deep Learning וAI המאפשרות להפיק הרבה DATA ותובנות מהשיחה כגון; סיבת הפניה, האם הלקוח מרוצה, נשירת לקוחות, רמת שביעות רצון ועד לטונציה של הלקוח. לחברה לקוחות בכל העולם וגם בארץ, סייטים בכל העולם ומעל ל2500 עובדים בכל העולם. החברה מאד יציבה וריווחית, עם גב כלכלי חזק.
מונים 2500 עובדים בעולם וכ-200 עובדים בארץ – 70% מתוכם R&D, ה-Site בארץ מפתח את אחד ממוצרי הדגל של החברה. ממוקמים באיזור השרון ויש חניה לעובדים.
מהות התפקיד: כפיפות לראש קבוצה, ניהול של שישה עובדים באופן ישיר, 2 אוטומציה, 2 DevOps ועוד שני מפתחים בקבוצת האנליטיקס.
ביצוע Hands On ב- Java וב- .NET ולצד ה-Client פיתוח ב-JS על פי צורך ובהמשך לתפקיד על פי בחירה.
עובדה בסביבת AWS ו-Kubernetes דגש על SERVER.
עובדים אחת לשבוע מהמשרד, בעתיד עוברים למודל היברידי של כפעמיים שלוש מהמשרד, מאוד סומכים על העובדים ודוגלים בקידום פנימי.
בוא/י לעבוד במקום טכנולוגי, להזניק את הקריירה שלך קדימה, לפצח אתגרים ולהנות תוך כדי מאווירה כיפית ותנאים מעולים!