תיאור המשרה:
החברה פיתחה פלטפורמת שיווק דיגיטלי המאפשרת למותגים לקבל תובנות, להגיע להחלטות ולבצע מהלכים אסטרטגיים שיובילו לתוצאות קמפיינים איכותיות, מהירות ומדוייקות יותר. הפלטפורמה כוללת חבילת מוצרים מבוססי Data המספקים מודיעין שוק, הפעלת מדיה רב- ערוצית ובדיקות ומדידות של ביצועי קמפיינים. כך מתאפשר לצוותי מוצר, מחקר ושיווק לתכנן בצורה מדויקת אסטרטגיות ולצאת נשכרים מהשקות רב- ערוציות. חבילת הכלים שמציעה החברה מאפשרת לה לאחד Data ולסייע לחברות להבין טוב יותר את לקוחותיהן בזמן אמת. לחברה 12 משרדים ברחבי העולם והיא משרתת מעל 2,000 מותגי על וסוכנויות פרסום במעל 180 מדינות. המשרה הזו מאוישת באיזור המרכז כאשר לחברה יש עוד מרכזי פיתוח בישראל, משלבים מודל עבודה היברידי ומונים 700 עובדים.
מהות התפקיד: מדובר בעבודה כחלק מצוות קיים במשרדים בארץ, הפיתוח הוא ב- Java, פיתוח Server-Side, עבודה עם Microservices ו- CI/CD, עבודה בסביבת AWS, Kafka, Spark.