מחפשים את השלב הבא בקריירה?

שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.

שותפים להצלחה

Customer Support Specialist בחברת סטארט-אפ בתחום הסייבר ההגנתי

משרה חמה
מיקום: ת"א והמרכז
תיאור המשרה:
מדובר בחברה המפתחת מערכת הגנה אווירית נגד רחפנים- מערכת אחת, אוטונומית, שיודעת לאתר, לזהות, להשתלט ולהנחית בבטחה רחפנים לא מורשים באזור שהוגדר מראש. המערכת מאפשרת לכל ארגון שרוצה להגן על המרחב האווירי שלו פתרון. קיבלה השקעה של 30 מיליון דולר לא מזמן, מרחיבה מכירות בטריטוריות בכל העולם, במגמת גדילה וצמיחה וצוותי פיתוח יציבים וחזקים. מספקת תנאים מעולים כמו תן-ביס גבוה, ארוחת בוקר במשרד כל יום, ביטוחים, Dog Friendly, פעיליות צוותיות ופיתוח אישי. ממוקמים בל אביב- קו רכבת ומשלבים מודל עבודה היברידי. מונים 70 עובדים שעיקרם בארץ.
מהות התפקיד- תמיכה Tier2 כחלק מצוות Customer Success ותמיכה בלקוחות הישירים של החברה. נכונות ל30%-40% טיסות במסגרת התפקיד.
דרישות המשרה:

- 2 שנות ניסיון בתמיכה Tier2
- ניסיון ב-Unix/Linux

מס' משרה: 141013

משרות מהנדס תמיכה נוספות:

המשרה הבאה שלך נמצאת כאן

תחום
מקצוע

אזור

אזור

נא לבחור תחום
שלחו קורות חיים